Saturday 13 April 2013

Hi Guys :D

Hi guys! lama tak update blog. berhabuk sudahh, Hihihi :p sebenarnya banyak gila storyy. tapi malas nak cerita. Pendam dalam hati je ;p haha ni sebab rajin and rindu dkat blog tu yang tulis blog tuh :D hehe. Korang  tahukan aku couple dengan Muhammad Syamin Bin Shukiri? Haa kiteorang dah END. 1 Month je wehh. sedih an ? breat sebab apa? Aku pun taktahu sape curang siapa sekarang ni. Haihh. couple break couple break. Break sebab dia IN LOVE dengan member rapat aku sendiri. Hhaha nasib baik aku tak sayang kau sepenuhnya :p And kau pun sakit hati tengok aku asyik keluar dengan Abang aku. Hhaha dia Abang Sayang aku tau! Hhaha :D Haha lagipun syamin tak matured lagi. Perangai budak budak dia still jelas. Haha biarlah dia. hidup dia bukan hidup aku. haha :D Now, aku dah GETBACK dengan Muhammad Noor Fitri :* Percaya atau tak ikut suka korang. Haha susah nak percayakan ? yelah sebab 1year 2month kiteorang break now getback balik! Alhamdulillah ;') hope dapat kekal sampai tua :* Doakan kiteorang ada jodoh tau :D Hihi. hm apa lagi eh? And yeah, im a last batch of PMR 2013 :) Doakan saya lulus okay :D hehe. Btw aku mintak maaf kalau aku pernah buat salah dengan korang. tak bermaksud pun :( Maafkan saya yee :( Hm okaylah sampai sini jee. Nak contact saya ? Twitter: @Cucaaaoy  Facebook: Suza Dorina  Instagram: SuzaDorina  ;) Thanks Follow k :) Goodnight! 

Sincerely: SuzalinaZainal ;)

No comments:

Post a Comment