Tuesday 1 January 2013

Yusnor Shaqirah ♡





Hai ! mesti korang kenalkan budak atas ni? Nama dia Yusnor Shaqirah. 15 SMK Danau Kota. Comelkan ? She's my bestfriend act. Ilovehersomuch ! Pergi mana-mana mesti ada dia. lepas sesama, makan sesama, kalau bawak bekal pun share berdua :') kalau dia tak dtg esok, aku pun tak datang. hm, aku sedih , dia pun sedih, aku happy dia happy :'D Dia selalu bagi aku semangat :'D Alhamdulilah tahun 2013 still satu kelas dgn dia :'D Belajar sama-sama :') Kalau gaduh dengan dia, mesti tak lama. nanti mesti sama sama balik :'D Hm aku tak pernah ada kawan mcm dia :'D rasa bertuah sangat ! Dia tempat aku luahkan segalanya :') kiteorang siap ada Keychain friendship lagi :'D Hm semalam dia text aku, taktahu pulak dia rindu aku jugak :'D hihi. rindu nak gossip dgn dia. Satu kepala :') Patutnya tahun ni dia pindah rumah and sekolah. tapi ditunda tahun depan :') form4 baru dia pindah. hm samalah aku pun pindah sch. tapi nasib baik form3 ni dia stay lagi dkat sini. kalau tak sorang2 lah aku walaupun aku still ada ramai lagi kawan lain. Entah kenapa aku sayang sangat dkat budak sorang ni. Yelah, dah semua benda share dengn dia kan :') Kalau dia pindah, akulah manusia yang paling sedih nanti :') Dulu gaduh dengan dia pun aku nangis :'D then lama lama baik :') kalau aku kena pilih antara yus dengan bf , aku rela pilih yus :') kawan lagi penting :'D Hm apa apa pun, Imissyou Yusnor Shaqirah ♡

No comments:

Post a Comment