Monday 4 June 2012

Miss This.



Yeah. i miss him. so much. kalau kita dah kata dekat dia yang kita benci dia sampai mati pun, kita tetap tak boleh benci dia kan? masih still berharap yang dia kembali bersama kita right? walaupun risikonya tinggi sangat :') not matter what, i'm still stand here and waiting for you :') aku dah janji dulu kan? kau lupaa ? :'D aku nak kita bahagia macam dulu. fahami satu sama lain. Gelak sama2 , jalani ni semua sama2 :') aku rindu nak jaga kesihatan kau, Kena marah dengan kau :') aku rindu kena kejutkan kau pagi2 pukul 7 semata-mata nak mandi swim je. aku rindu semuaa :'( aku rindu nak kena peluk dengan kau. kau tahu tak? taktahu eh ? Ohh :') Aku sedar aku siapa. Aku just manusia yang takkan lama hidup. Hmm. Siapalah aku kan :') Aku ni kuat berangan betul :') Sorry kalau aku ni menambah beban kau :') But like seriously, I need you back :'|

No comments:

Post a Comment