Thursday 31 May 2012

Memories Of Us :')




Hokay. First aku kenal dia dkat Bazar ramadan time bulan puasa (2011) time tu aku pergi bazar dengan Effa aimy Haziq Aiman (Ex) and bla bla. then ada sorang mamat ni tegur 'Hai!' aku dah buad muka -___- aku tanya effa siapa mamat tu, effa kata tulah MUHAMMAD NOOR FITRI bf Qurratul Ain Izati. Oh :/ tak kenal. hahaha :D then balik rumah bukak puasa and terus online ;) then ada sorang mamat tegur. *Muhammad noor fitri . 'Lah dia ke kat bazar tadi? Hhaa okay' dia tegur aku dengan takde salam kata 'Untunglah sebelum ni pergi bazar ~ ' Aku ingat lagi first ayat dia cakap dkat aku :'D Hihi. then start situ lah kenal dia ;') jarang jumpa dai dkat sch, sebab dia tu suka ponteng sch. Hmm :/ dah mula syok chat dkat facebook. terus tukar ke Phone. Texting pagi petang siang malam ^^v and malam2 selalu OTP dengan dia. berjam jam :') dia suka nyanyikan lagi untuk aku. Lagu kegemaran dia 'KIMIA' setiap malam lagu tu je bukak dkat ipad dia and nyanyi. hahaha. Dia anak tunggal. untunglah.
One day , dia ajak jumpa. Dkat WWM time tu. Makan2 then pusing WWM. dia kata kat aku 'Baby nak something tak? Biy Belikan. ' Aku dah tergagap time tu taktahu apa nak cakap. segan en dgn dia. dia dia pegang tangan aku bawa aku cari something. pilih punya pilih, dia hug aku dari belarang and kata 'Cepatlah, you nak yang mana satu ni ? :) ' Then aku terjumpa satu patung Elmo. COMEL ! 'biy ! biy ! nak tuu :3 ' Akhirnya dapat jugak patung tu. hahahaa ;) then tak lama kemudian balik ~. Malam tu dia call. dia kata dia rindu aku! Hihi :') then lama2, aku mula sayang dia gila babi ! time ni tak couple lagi okay. And then one day, aku tengok dia In relationship dengan Ezlin ! OMG hancur gila hati aku weh :'( and then aku dpat tahu yg boy tak pernah jumpa dia pung. and lama2 keluar pulak gambar dorang berdua :') so sweeet! Jealousnyaa :'> then tak lama kemudian. suatu haritu, boy ajak aku keluar dengan kakak angkat dia, Kak Sya. dia ambik aku dkat bawah kondo. Nak kereta pergi. Kak sya bawak. yang ada dlm kereta tu just aku, boy, kak sya and panjang. boy keluarkan phone dia. gambar aku jadi wallpaper phone dia :') dia nak tengok phone aku. aku tak bagi. kiteorang gerak KL time tu. Sampai je sana parking kereta straight pergi NZ Pavi. makan jap. adalah beberapa orang ni kacau aku. teserlah muka cemburu fitri. Hhahaha :') then jalan2 dengan dia. tetiba ada kedai wafer. dia belanja aku wafer perisa Chocolate peanut <3 aku taktahu mana dia tahu aku suka perisa tu <3 then teman kak sya cari baju. Around pukul 6 mcm tu kiteorang pun gerak balik. boleh pulak jam dengan KL tu. pastu hujan pulak tu -.- So apa lagi , tidur ahh dalam kereta. Hhahahah ;) time aku tidur tu boleh pulak boy main2 dengan rambut aku. then kiss dahi aku cakap iloveyou :') Okay rindu kau sangt :'/ . then dia gengam tangan aku and cakap 'I GENGAM TANGAN YOU UMPAMA I TAKNAK LEPASKAN YOU' Okay Fitri okay :') then malam tu baru sampai. and malam tu boy text aku. dia akta dia dah break dgn Ezlin and dia nak couple dengan aku. And esoknya dkat sch aku couple dengan dia :') (20/10/2011) ♥ :') Sejak couple dengan kau, kita selalu berkepit kan? Mandi Swim ♥ , time nka balik tu kau kata kt aku 'ngantuk eh sayang? balik tidur eh?' then kau terus kiss dahi aku :')Esoknya, main guitar dkat swimming pool , Then malam2 kadang2 kita keluarkan? Kdg pergi Titiwangsa. and kita g Festival, main kejar2 dengan kau dkat festival tu. karaoke dkat Wangsa walk. time dkat wangsa walk tu kita ada gaduh sekejap en? then dah baik balik dgn hanya satu pelukan :') Miss our memories there :'). And sampai lah suatu hari, sehari sebelum kita 3 Month bersama, You tak pergi sch haritu, then you kata you nak hantar i pergi sch ♥ :'). then kita singgah makan jap dkat Zubaidah :') Then baru kau hantar aku pergi sch nak kereta. Samapi dpn sch. aku salam kau and pergi. Aku tak sangka haritu akan jadi hari terakhir aku jumpa dengan kau :') Then esoknya , mama suruh kita break kan ? :') you pun dah tak boleh buad apa. terpaksalah kita break :') time tu memang hancur gila harapan nak terus hidup, sebab aku sayang kau sangat :'/ And then selepas tu kita dah jarang contact. And selepas tu, aku ada buad ukiran nama aku dgn kau dkat cincin. Ia tulis 'SUZA LOVE FITRI :') And aku bagi kau cincin tu :'> . lepastu memang kita dah tak contact dah :')
Mokk , thanks cause pernah jadi milik i selama 3 month. form 20/10/2011 until 20/01/2012 . i hargai sangat :') i miss your memories together :') I hope we can together back :') Imissyou, bye.

Sincerely ,
Suzalina Zainal.

No comments:

Post a Comment