Sunday 8 January 2012

Aku buad ni sebab kau :')


Aku delete Farriz dari friend aku. aku Buang number dia dari phone aku. aku unfollow dia dalam twitter. Semua aku buad sebab kau Fitri! Tu kau nak kan ? Aku buad demi kau! sebab aku sayang kau! Kau tak pernah nak faham pun :'( Aku taknak pun dia weh! Aku sayang kau :'( Maybe salah aku kut chat dengan dia macam tu :( Dia dah ada awek. aku bukan suka dia pungg. kau nak aku takyah tegur sorang pun budak laki dalam fb ? Hhahaa boleh :') tapi kau kena buad mcm tu jugaklah. jangan tegur girls :') lagi2 si dia. Aku tak berniat pun nak chat mcm tu dengan dia. aku taknak dia pun. please you jangan mcm ni :'( Kita sayang awak :( Hm terpulang kau lah nak percaya taknak . yang penting aku taknak dia ! Kau faham lah aku sikit :( Hm takde mood dah aku :( Byeee :'<

No comments:

Post a Comment