Thursday 19 January 2012

20 / 1 / 2012


Harini dah masuk 3 bulan aku dengan dia. tapi apakan daya, semalam mama marah aku couple dengan dia. Okay suza story dari A-Z okay :')

First macam ni, suza tengah text boy malam tu, then battery low. pergilah charge jap. baring jap , pastu tertidur pulak -.- pastu pukul 6 pagi terjaga then cepat2 cari phone. tetiba mama masuk bilik then dia kemas katil . suza buat2 tidur time tu , pastu time mama kemas katil tu mama terjumpa phoneeee -.- mama ingat tu phnone nana , rupa2 nya suza. mama baca semua text dalam tu and mama bawak phnoe tu keluar ! Argghhh ! pastu takut punya pasal, suza g sch sorang2 . hahaa , then smpai sch , cari boyy . Hm . ~~~~~ Time balik dah takut dah nak balik sebab mama yang ambik :'( and then mama dah sampai . member semua suruh chill jee. hmm , then masuk kereta. mama tanya phone sape tu, aku dah tak tahu nak cakap sapa. kang cakap nama effa , mama nak jumpa dia. and dia pun tak tahu pape . then terpaksalah sebut fitri punyaa . pastu mama tanya lagi .

Mama : sape fitri tu ?
Aku : ....
Mama : boyfriend kau ? ha ? Dah gatal sangat ha ?
Aku : ....
Mama : asal kau pinjam phnoe dia ?
aku : saje jeee .
mama : sajeee , takpe2 , siap kau balik rumah nanty !

aku dah cuak time tu . haih . then tunngu lift. full pulak -.- then nampak shafeda . aku kata mampus aku lepas ni dia buad muka cuak -.- /pastu mama suruh naik tangga . perh memang tak penat lah . then sampai rumah mama suruh duduk. dia dah bawak hanger -.- dia dia membebel sambil pukul :'( sakit weh ! pastu mam tanya blablabla ~ pastu mama ambik phone tu mama mintak pin code. pastu dia ambik num fitri then dia call . :'( tidaaak :'( tapi nasib baik aku dah bagitau fitri awal2 kt sch .hm :( then mama maki fitri semua . :'( and mama suruh BREAK ! Taknak maaaa :( mama kata kalau dapt tahu aku ada hubunggan dengan fitri lagi , dia hantar aku masuk asrama :'( Nooo ! taknak ! Huaaaaa :'(

*AKUTAKNAKLEPASKANDIA :'(

No comments:

Post a Comment