Thursday 11 October 2012

Why ?

Why ? Why ? Weh aku takleh nak lupakan kau? Ya Allah :'( Bila time aku nak lupakan kau nilah aku jumpa kau balik. time dalam prosess nak lupakan kau pun asyik terserempak dengan kau. Pastu bila tengok kau dengan kawan2 girl kau dkat sch, k ada jealous. walaupun kau BUKAN AKU PUNYA :') taktahu asal perasaan ni ada lagi. aku memang nak buang perasaan aku ni jauh jauh. tapi? kau datang balik bila aku jumpa kau :'( Pastu, aku saje PING kau gila phone Afiq Rabani. Nak tengok kau balas ke tak en. Aku tahu kau dah takde perasaan dkat aku dah . Aku sedar aku siapa :') Sorry sebab sampai sekarang aku still tak boleh nak lupakan kau and still sayang kau and harap kau kembali walaupun benda tu takkan berlaku :') Aku pun taktahu kenapa aku still sayang kau. maklumlah perempuan bodoh en :'D Perempuan bodoh yang still dok fikir you and hope yg kembali X'D nak katakan, everyday aku stalk kau. stalk kau tanpa kau sedar :'D and bila dkat sch, lepas aku nampak kau, mesti aku nangis x'( aku rinduuuuuuuuuuuu ! sangat sangat teramat sangat x'( aku teringin nak dengar kau sebut kau sayang aku lagi :'( teringin nak dapat lagu dari kau lagi :'( Kau buat semua ni sebab kau nak jealouskan aku jekan kan kan ? :D k aku dah gila. Hhaa kalau aku gila ke, aku mati ke lepasni, kau bukan kisah lagi dah. kau takkan jengguk aku pun kalau aku masuk hosp. Aku tahu. Kenal sangat perangai kau. yelah. kau kan dah ada Awek. Manalah nak tegur aku ke apa ke. k I'm stop here. stop crying :') And wehh, aku still doakan kebahagiaan kau dengan mana mana awek kau :') weh, aku pegang janji aku weh, aku sentiasa sayang kau and sentiasa tunggu kau, tapi kau je taktahu. Ingat tu. Jaga awek kau elok2, jangan tinggalkan dia macam kau tinggalkan aku dulu :') Yeah, i need to tell you something, but maybe not this time :') bye.

No comments:

Post a Comment