Wednesday 28 December 2011

Takdir.


Sedihnya hidup aku :') Kenapa benda ni kena datang kat aku? Takpe ujian dari Allah. Hm, Aku dah tak kuat lah wey :( tolong berikan aku semangat untuk tempuhi semua dugaan yang aku alami sekarang ni dohh :( Sampai post aku kat wall dia pun dia DELETE ! Apa semua ni? Omg sumpah aku terkejut weh . Maybe dia cakap kt orang dia single kut sebab tu dia buad camtu. takpe aku faham. aku pun takboleh hidup lama, aku tahu kau nak cari penganti baru. yelah, bila aku dah takde nanty, dia bleh jaga kau. kan? tu yang kau fikirkankaaaaan ? Weh, kau tahu tak, aku benci kau !
AKU BENCI KAU :'( BENCI :'o . Aku tahu kau maybe dah bersedia nak putuskan aku :'( Aku rasa ayat2 kau sekarang takda makna langsung :( Aku sayang kau. Ni aku dapat. takpe, kita hanya mampu berdoa kat Allah :') Sumpah hati aku hancur weh :'( asal kau takleh nak faham aku ? faham keadaan aku :'( Aku, aku reda :')

No comments:

Post a Comment